Kärleksfull? NEJ

Nu ska jag spy lite. Spy ut ord. Jag har en jävla fitt cp helvetes dag idag. ÅÅÅÅÅÅÅ. PMS? Nej inte ens det kan jag skylla på. Det är en jäävla tur att jag inte har en pojkvän, för satan i gatan vad han hade fått mycket skit. Fast, troligtvis inte eftersom jag är så snäll, snel hest. Nä, men han hade knappast varit på verkstan. Jag känner mig sjuk också. Fast inte tillräckligt sjuk för att vara hemma. Jag borde jobba, men jag funderar på att äta frukost istället. Idag hade jag velat ha glass och godis till frukost. Men jag får antagligen äta några torra mackor med ost på. Sen bara för att påpeka, jag måste skära osten med en kniv för osthyveln har fått ben och sprungit iväg..
Rörigt`? ja. Massa ord? Ja. Sur? Nej. Less? Ja. Snöar det? Nej. Men det ligger snö på marken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0