en vanlig lördag

Hej mina älskade läsare.
Åh, ni är så gulliga att det värmer i mitt hjärta. Tack för alla fina kommentarer. Tyvärr vill jag inte visa dem eftersom ni har skrivit en hel del personliga saker. Puss på er!
Idag har jag och min fina vän Linda varit ute på stan. Vi tog en snabbkaffe på Törnes och sen drog vi igenom affärerna i the big city Östersund. Det blev två mössor från Stadium som fick följa med hem. Det var/är fruktansvärt kallt ute så jag tyckte att det behövdes en varm liten luva på mitt blonda smarta huvud.
Ikväll blir det såklart partaj! Det vanliga gänget ska samlas på förfest hos mig. Vill ni komma? ;)
Lägger ut lite bilder från idag senare. Vill ni se mössorna jag köpte?
xoxo
Varma sköna vantar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0