Godmorgon

God morgon God morgon hör du fåglarna sjunga glatt god morgon, god morgon i kör ?
Åh så jobbigt det var att kliva upp i morse. Jag önskade då att jag hade försovit mig. Men, nu är jag pigg som en lärka! ;)  Äntligen har den hemska kylan försvunnit. Alltså jag tycker inte att det bör vara kallare än -10 ute. Och nu i helgen på vissa ställen där jag befann mig (åkte bil så tempraturen varierade kraftigt) -32,5. BURR!!!!!!! Då funderade jag helt seriöst på att boka en resa till Thailand. Men eftersom jag antagligen inte hade bloggat lika ofta som jag gör i vanliga fall beslutade jag för att stanna hemma. Jag vill inte gör er läsare besviken. Jag finns här för er!
Misslyckad hoppbild (som är ett måste när man är en stoor bloggare som jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0