Hästblogg

Jag funderar på att skippa mitt bloggande.
Kanske är dags att byta kategori?
Jag har prövat med oseriösa inlägg (vilket jag inte uppdaderade så ofta,
men ack så roliga dom var/är att läsa)
Sen så är det tråkigt att skriva en vanlig blogg, som jag gjorde
i några dagar.
SÅÅÅÅÅÅÅ:
en fundering..
Vad sägs om en hästblogg? Det är väl roligt?
Jag själv läser massa olika hästbloggar, och ja, dom är så bra
och roliga att läsa. Det blir nog en hästblogg, tror jag..
Annnars då ... Ligger i min brors soffa och ska snart hämta min mor på tåget.
Sen ska jag bege mig hem till mysgrottan och äta popcorn och kika på tv. YEY.

Kommentarer
Postat av: görel

Ingen respons på hästbloggen = Håll dig till den du har.

2012-04-16 @ 02:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0