Lunch, smörgåstårta och blogg.

Hej vänner!!
Tråkigt nog har jag varit utan dator hela helgen, och som sagt det har inte fungerat att mobilblogga. SUCK. Nu sitter jag iaf på jobbet och äter en bit smörgåstårta till lunch och passar på att blogga lite. Gott och nyttigt! ;)
----
Min helg var väldigt bra och lyckad!
I lördags blev Theo tömkörd av min super duktiga dressyrtränare! Det gick kanon. Efter tömkörningen åkte jag och min bror upp till Strömsund, hälsade på momma & moffarn, sov lite och för att senare åkte jag till Amanda. Det blev utgång på hörnet och sen när det stängde åkte vi til mc klubben. Jag har lite bilder och även en videoblogg som min vän amanda (även min stylist!!!) gjorde på toaletten inne på hörnet. woooow. Jag säger bara en sak... Bli inte brydd! hahahahaahha
---
----
På söndagen lagade jag och Amanda egna Langos. MUMS vad gott det var! Onyttig igen, men man ska ju ha en dag i veckan då man får äta vad man vill  ;) I söndags grattade jag även min morfar 85 år. Det firades med middag och tårta. Min moster och min kusin Ophelia kom även från Geneve för att fira honom. Alltid roligt att träffa dom två :)
.
XOXOXOXO
skooo
Denna snygga sko var en del av min outfit i lördags. Om ni vill ha liknade sko
så kontakta ortopeden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0