slut

Hejhej alla läsare!
Helgen har varit full av äventyr och skoj! Men även - 30 graders kyla. Jag kan även berätta att genom att ha varit nykter i 6 veckor sätter sina spår. Jag var ute både i fredags och i lördags och är idag helt död. I fredags blev det en hemmafest som vi drog på. Varför dissar man hemmafester för krogen? Hemmafester är de roligaste, ja, precis som förfester. I lördags var vi ute på G3. Eeeh och jag inser nu varför krogen + kryckor inte är det bästa. För stan vad svårt det var att ta sig fram. Vi var där ungefär 1 timma och sen drog vi vidare till en kompiiiis och fortsatte kvällen med lite vin. Myys!
-
Tävlingen är nu avslutad! Mindre roligt var det då att det inte var så många som var intresserad. Men men. Vinnare blev Ragnhild Jakobsson!!!! GRATTTIS!! Om du ser detta så lämna en kommentar med din mail, du glömde skriva in den... Ragnhild, jag hoppas du får en rolig stund och krya på dig. Jag vet hur det känns!!  xoxo

Tyvärr blev det bara en IPAD2, för Linda tyckte inte att det var så roligt att lotta ut sin. Men jag lovar att gottgöra er med en till tävling framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0