TÄVLING

Eftersom det är många som efterlyser en tävling, så därför annordar jag en nu. Jag gör denna tävling i sammarbete med apple. Det är roligt att dom har uppmärksammat mig som en av Sveriges största bloggerska. Äh, skämt åt sido, Norrlands strösta bloggerska.
Jag lottar ut en IPAD 2. Jag lottar även ut Lindas IPAD 2. Så det är alltså två stycken som lottas ut. EN är lite mer använd, men det är ganska logiskt då det är Lindas Ipad.
Skriv en liten kommentar om varför att just DU ska vinna denna IPAD 2. OBS"!! Det är ett stort plus i tävlingen om du har brytit benet.
xoxo Maddepadde

Kommentarer
Postat av: anna

Jag vill vinna en IPAD två för att jag inte äger någon. Du har den bästa bloggen! Love you

2012-02-03 @ 17:54:09
Postat av: Ragnhild Jakobsson

Hej Madepadde! Jag dansade sönder strålbenet för några veckor sen och hoppar på kryckor. Sitter därför mest hela dagarna så en IPad skulle för mig vara ett lyft i vardagen.

Älskar din blogg och att den verkligen inte handlar om hästar! Xoxoxoxox

2012-02-03 @ 17:58:02
Postat av: Lova Nilsson

Vill gärna vinna en ipad2, har inte brutit benet men går med armen i gips efter att ha halkat i snön.

Då det är högerarmen jag har i gips har jag svårt att skriva på en vanlig dator men en pekskärm fixar jag nog.

2012-02-04 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0